V centre Michaloviec i na letoviskách v okolí Šíravy a Vinného Jazera ste mali možnosť vidieť hostesky obchodného centra Zemplín rozdávajúc okrem tradičných letákov aj malé cukrárenske dáždničky s logom OC.
Tieto dáždničky sú súčasťou letnej imageovej kampane centra, v ktorej sa jej autori snažia vtipne odkomunikovať jeho hlavnú výhodu, efekt suchej nohy. “V čase, keď je naše obchodné centrum zaplnené takmer na 100% a čaká sa na otvorenie poslednej prevádzky, sme vďaka zloženiu obchodov i služieb vhodnou alternatívou k centrám miest. Oproti nim u nás však zákazník nemusí znášať výčiny počasia a práve to je výhoda, na ktorej sme postavili našu kampaň,” prezradila nám šéfka marketingu OC Zemplín, Eva Hrehovčíková.
Prvé reakcie verejnosti na kampaň sú pozitívne, dáždničkom sa tešia najmä deti, ktoré sa s nimi radi hrajú. “Dáždničky upútajú pozornosť a letáky prezradia o našom centre čosi viac. To je dobré najmä pre turistov, ktorý trávia svoje prázdniny a dovolenky v okolí Šíravy a o našom centre nevedia,” vysvetlila Eva Hrehovčíkova.
Hostesky OC Zemplín budete mať možnosť stretnúť v centre Michaloviec ešte niekoľkokrát do konca leta a určite sa s nimi stretnete aj v letoviskách v okolí Šíravy, kde budú propagovať OC Zemplín, centrum mesta, v ktorom nezmoknete.